3 branże, które nie mogą obejść się bez tradycyjnej ulotki

Na przestrzeni ostatnich lat tendencja odchodzenia od reklamy konwencjonalnej stała się coraz wyraźniejsza. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest zarówno rosnące zainteresowanie reklamą cyfrową, jak i stopniowe zmiany w prawodawstwie, które wypowiedziały wojnę postępującej reklamozie i billboardozie. Warto podkreślić jednak, że w dalszym ciągu istnieją branże, które z sukcesem korzystają z tradycyjnych form reklamy, takich jak papierowe ulotki. Jakie biznesy zaliczają się do tej kategorii?

1.      Ulotki w branży telekomunikacyjnej

Po ulotki najchętniej sięgają te przedsiębiorstwa, które świadczą swoje usługi w miejscach zamieszkania potencjalnych klientów. Do grupy tej należą m.in. dostawcy internetu i telewizji kablowej – przedstawiciele wysoce konkurencyjnej branży, w której klienci często uskarżają się na brak atrakcyjnych promocji dla dotychczasowych użytkowników. Dystrybucja ulotek reklamowych bezpośrednio do klatek schodowych może skłonić zainteresowanych do zmiany dostawcy mediów.

Inwestycja w ulotki przynosi najlepsze rezultaty zwłaszcza w lokalizacjach, gdzie działa mała liczba usługodawców, oferujących swoje usługi w zbliżonych cenach. Szeroko zakrojona akcja promocyjna w połączeniu z atrakcyjnymi obniżkami z pewnością pomoże pozyskać wielu nowych klientów.

2.      Tania reklama w branży remontowej

Z umieszczanych na klatkach schodowych ulotek z powodzeniem korzystają również firmy, które zajmują się wymianą stolarki okiennej. Klienci chętnie decydują się na usługi przedsiębiorstw znajdujących się w ich bezpośrednim sąsiedztwie – niewielka odległość od salonu przekłada się na dużą elastyczność względem terminu pomiarów czy montażu.

Wiele osób deklaruje również, że o wiele łatwiej jest im zweryfikować rezultaty pracy takich firm. Czasem wystarczy zaledwie jeden spacer po sąsiadach, aby poznać opinie na temat okien i drzwi – to komfort, o który trudno w przypadku firm z siedzibą daleko poza miejscem zamieszkania.

3.      Ulotki w gastronomii to absolutny must have

W dobie szczytowej popularności portali do zamawiania posiłków mogłoby się wydawać, że tradycyjne ulotki stały się tam melodią przeszłości – nic bardziej mylnego! Niesłabnąca popularność tej formy reklamy wiąże się przede wszystkim z dwoma czynnikami: mniejszą konkurencją „w realu” i obietnicą szybkiej realizacji.

W przeciwieństwie do wiodących portali zrzeszających restauracje z całego miasta, ulotki pomagają lokalom wybić się na pierwszy plan ponad konkurencję – wystarczy przeczytać menu i zadzwonić pod wskazany numer. To forma reklamy, którą cenią zwłaszcza osoby nieobyte z zamawianiem przez internet, preferujące kontakt z prawdziwą osobą.

 

Postaw na ulotki od marki Stempleks

Szukasz firmy, która zaopatrzy Cię w eleganckie ulotki w atrakcyjnych cenach? Zapoznaj się z propozycjami wrocławskiej firmy Stempleks, oferującej wydruk i projekt ulotek dostosowanych do realiów Twojej branży. Nie wahaj się również zapytać o warunki stałej współpracy – otrzymasz wówczas indywidualną wycenę, która obniży kwotę przy zamówieniach cyklicznych.

Poprzedni wpis
Następny wpis