Nazwa dla firmy logistycznej

Sprawdź dostępne domeny dla firm logistycznych

Nazwa dla firmy logistycznej
Zastanawiasz się jaka nazwa firmy logistycznej będzie najlepsza w Twoim biznesie? Nazwanie firmy polega na znalezieniu na odróżnieniu się od konkurencji. Nazwy firm logistycznych powinny być dynamiczne i budować zaufanie. Mam nadzieję, że nasze propozycję nazw i domen „.pl” przypadną Ci do gustu:

Jaka powinna brzmieć dobra nazwa firmy logistycznej?

Nazwa firmy logistycznej to pierwsze wrażenie, które jest najważniejsze. Aby dobrze wypaść w kontakcie z klientem trzeba stworzyć miłe skojarzenia, zbudować pozytywny wizerunek, określić wartości i ukazać oryginalność usługi. Wymyślenie dobrej nazwy wymaga kreatywności, a nie podążania za schematem, tak więc radzimy zrezygnować z popularnych pomysłów. Co istotne, nazwa firmy logistycznej powinna być jasna, chwytliwa, łatwa do wymówienia, określająca szeroki zakres usług. Firma logistyczna zazwyczaj wiąże się z działaniami międzynarodowymi, więc najlepiej zdaj się na nazwę anglojęzyczną.

Jakich błędów w wymyślaniu nazwy unikać?

Warto unikać form, które są utarte. W branży logistycznej, taką utartą frazą jest na przykład „trans” od transportu. Podobnie mało polotu mają końcówki „logis, logistic, logistyka”. Ich zaletą jest jednak jasny komunikat dotyczący zakresu usług. Polecamy unikać także skrótów, ponieważ akronimy pozostają zagadkowe dla odbiorców, a bez znajomości całej nazwy, nie budzą żadnych emocji. Błędem jest także używanie nazw zbyt długich i zawiłych. W komunikacji chodzi o prostotę relacji.

Reasumując nazwa firmy logistycznej powinna być prosta i krótka, zapadająca w pamięć, budzić odpowiednie konotacje, być oryginalna, wolna pod kątem domeny internetowej i znaku towarowego, łatwa w wymowie, określająca szeroki zakres usług, mająca pożądane znaczenie w każdym języku, zastrzeżona i nie zawierająca skrótów.

Dlaczego warto kupić nazwę na BlueCactus.pl?

Wszystkie oferowane przez nas domeny do zakupu, to starannie wyselekcjonowane nazwy – zazwyczaj, pozyskane bezpośrednio po firmach, które istniały przez wiele lat i nie kontynuowały swojej działalności. Nie wymyślamy nazw i ich rejestrujemy masowo – nasze portfolio nie jest duże – pozyskujemy wyłącznie nazwy po firmach i organizacjach. Inwestujemy tylko w to, co ma realną wartość i wiemy, że Państwo docenią daną nazwę.

Dlaczego to dla Państwa takie ważne?

Zdajemy sobie sprawę, że wybór odpowiedniej nazwy dla prowadzonego biznesu to szalenie trudny wybór. Nazwa, będzie towarzyszyła Państwu przez kolejne lata, nawet kilkanaście lat działalności, a może i dłużej. Adres strony internetowej jest wielokrotnie wpisywany na klawiaturze, wymawiany, używany w każdej reklamie, poczcie email, czy w stacjonarnym lokalu. Adres może wspierać lub utrudniać sprzedaż Państwa produktów i usług. Oczywiście domena .pl może być inna niż nazwa firmy czy nazwa marki, ale zdecydowanie lepiej jeśli mamy pełną spójność w naszej identyfikacji.

Jeśli nazwa jest zbyt długa i skomplikowana, osoba która nawet korzystała z Państwa usług (np. kilka lat temu), może mieć naprawdę realny problem, aby ponownie do Państwa trafić, mimo szczerych chęci i wysiłku. Każdy z nas kupuje w różnych sklepach internetowych, korzysta z różnych partnerów handlowych, a niektóre potrzeby zakupowe trafiają się jedynie raz na nawet kilka lat.

Idealna nazwa dla mojej firmy – jaka powinna być?

  • Oczywiście, nazwa z domeną .pl
  • Nazwa, która definiuje Twoją działalność
  • Im krótsza, tym lepsza (z wyjątkami!)
  • Unikaj myślników
  • Myśl marketingowo – czy wokół danej nazwy zbudujesz świetny marketing?

Na naszej stronię znajdą Państwo świetną ofertę uwolnionych nazw w domenie .pl – często bardzo ciekawych i prestiżowych adresów, pod którymi działały kiedyś różne organizacje wiele lat na rynku. Zapraszamy do zakupu prestiżowej domeny po przez sklep BlueCactus.pl