Kampanie Google Ads

Od wielu lat prowadzimy efektywne Kampanie reklamowe Google Ads – zapraszamy do współpracy.

Kampanie Google Ads

Na czym polegają kampanie Google Ads?

Marketing i reklama w firmie nierzadko mogą stanowić o wielkich sukcesach lub spektakularnych porażkach. Tym bardziej jest to widoczne w realiach rynku e-commerce, który w Polsce rośnie z roku na rok o blisko 25%. Tak ogromna liczba oznacza nie tylko swobodny wybór konsumenta, ale też nasilającą się konkurencję w sieci. Kluczem jest więc nie tylko posiadanie atrakcyjnej oferty, korzystnych cen czy innowacyjnych produktów, ale przede wszystkim dotarcie do odbiorcy i wyróżnienie się z tłumu. Temu właśnie służyć będzie marketing internetowy, który bardzo często utożsamiany jest z kampaniami Google Ads.

Czym jest Google Ads?

Google Ads to – najogólniej mówiąc – wszystko to, co wiąże się z reklamą w przeglądarkach internetowych. Może to więc być wyróżnienie wyniku wyszukiwania na górze listy, może też być przerywnik video, a może być wyróżnienie produktu po wpisaniu jego frazy. Google Ads to rozbudowane narzędzia służące nie tylko do tworzenia bardzo precyzyjnych kampanii reklamowych, ale także narzędzie feedbackowe. Dzięki raportom i zestawieniom analitycznym osoba odpowiedzialna za tworzenie kampanii Google Ads szybko i łatwo sprawdzi statystyki kampanii reklamowych i dostosuje bieżące działania do potrzeb firmy.

Rodzaje kampanii Google Ads

Istnieje co najmniej kilkanaście różnych rodzajów kampanii Google, jednak większość z nich można przypisać do jednej z czterech grup:

Poniżej omówimy każdą z grup, a na potrzeby przykładów przyjmijmy, że prowadzimy sklep z oponami samochodowymi.

Targetowanie odbiorców kampanii

Tradycyjne reklamy w telewizji, radio czy na billboardach mają to do siebie, że „docierają do mas” – czyli tak naprawdę do wszystkich i do nikogo. Przy standardowych firmach (np. sklepy odzieżowe, markety spożywcze) szacuje się, że 1 na 10 osób oglądająca reklamę faktycznie może być zainteresowana usługą. Im bardziej specyficzna działalność (np. produkcja zbiorników żelbetowych), tym mniejsza szansa na trafienie bezpośrednio do użytkownika. Na szczęście, Google Ads pozwala tak profilować kampanię, by reklama docierała do tych osób, które z największym prawdopodobieństwem zainteresują się naszą ofertą.

Docieranie do takiego odbiorcy możliwe jest dzięki targetowaniu, czyli tworzeniu czegoś na wzór persony (tzw. klient modelowy). Poprzez targetowanie ustala się następujące kryteria:

Jeśli więc prowadzimy lokalny sklep z artykułami dla niemowląt, możemy szczegółowo sprofilować personę na kobietę w wieku 25-35 lat zamieszkałą w promieniu 15 kilometrów od firmy, z dzieckiem (dziećmi) w wieku 0-3 lat, która ostatnio poszukiwała wózka dziecięcego, ubrania dla malucha lub produktów spożywczych dla najmłodszych. Dzięki temu mamy pewność, że dotrzemy do faktycznej grupy odbiorców, a nie do – przykładowo – 50-letniego kierowcy TAXI, który poszukuje nowych opon zimowych.

Współpraca z bluecactus w zakresie Google Ads – jak wygląda?

W zależności od wielkości waszego serwisu lub sklepu, indywidualnie wyceniamy konfigurację kampanii. Kampanie konfigurujemy w oparciu o wcześniej brief lub rozmowę i przygotowaną analizę słów kluczowych (np. dla kampanii w wyszukiwarce). Zwykle w ramach konfiguracji, konfigurujemy również na Waszej stronie cele i konwersje, dla łatwego pomiaru i zbierania wartościowych danych dla wszego biznesu.

Płatność za usługę – brak jakichkolwiek dodatkowych i comiesięcznych kosztów.

Większość agencji marketingowych na rynku pobiera comiesięczna opłatę za prowadzenie kampanii Google Ads – co dla Was stanowi jedynie dodatkowy koszt w późniejszym czasie, a nakłady pracy w dobrze zoptymalizowanej kampanii są znikome (z małą *w zależności oczywiście od produktu / branży, złożoności kampanii)

My wyceniamy jedynie konfigurację kampanii w ramach której w cenie jest kilka (3-5) sesji optymalizujących, do 3 miesięcy po uruchomieniu.
Kampania uruchomiona jest na Waszym koncie i nie ma żadnych dodatkowych opłat w przyszłości. Po uruchomieniu kampanii wystawiamy fakturę VAT za wykonaną usługę.

Jeśli nasza oferta Was zainteresowała – serdecznie zapraszamy do kontaktu pod adresem kontakt@wordpress-1104812-4016757.cloudwaysapps.com